Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Thursday, January 27, 2011

NIK AZIZ SOKONG LEE KUAN YEW



Nik Aziz sokong Lee Kuan Yew supaya umat Islam jangan pegang teguh ajaran Islam( utusan Malaysia 27/1/11). Ini sebagai komen terhadap buku Lee Kuan Yew meminta supaya warga negara Singapork tidak terlalu kuat berpegang kepada ajaran Islam dua hari lepas.

Kenyataan Nik Aziz itu untuk menyenangkan hati DAP apa yang Lee Kuan Yew cakap itu benar. Sebab Pas dan DAP serta PKR sekarang pegang teguh kepada bapak mentor pakatan pembangkang diSingapura. Apa saja kata Lee Kuan Yew adalah benar.

Nik Aziz semakin sesat dan nyanyuk !

No comments: