Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Saturday, April 24, 2010

Nik Aziz Makin Mengarut

Pemuda buka-buka blog politik ni, dan rodong Pemuda di Hulu Selangor ada cakap, Nik Aziz ni dah makin nyanyuk. Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia Sultan Selangor telah bertitah jangan gunakan masjid dan surau di Selangor sebagai pentas politik.

Kata orang masuk kandang kambing mengembik, masuk kandang rimau mengaum. Ulama PAS dari Kelantan sorang ni tak reti bahasa. Masuk kandang orang pun nak tunjuk gedebe. Hais, tak retilah aku macam mana orang PAS.

Dahlah pegi negeri orang, berceramah hal politik, lepas tu kutuk pula sultan negeri orang. Macam ni ke ulama? Tak ada hikmah.

Insaflah orang Ulu Selangor, inilah Pakatan Kencing Rakyat. Dok nak menipu jer. Jgn terpengaruh dengan ula-dalam-semak ni.

No comments: