Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Saturday, July 17, 2010

TUAN IBRAHIM AJAK DAP CERAMAH ISRAQ MIKRAJ ?

Mendidih darah pemuda bila Pas anjur majlis Israq Mikraj ajak DAP berceramah, apabila diberi tahu Unit Media Baru Pemuda UMNO Pahang. Tuan Ibrahaam Tuan Man Pesuruhjaya Pas Pahang yang juga Naib Presiden Pas pusat berganding bahu dengan DAP untuk menyampaikan ceramah kepada umat islam. Apa yang kafir harbi yang lebih teruk dari yahudi itu tahu tentang Perjalanan Nabi Kelangait? Inilah tokoh Islam yang Pas teruja sangat. Mengaji tak habis.

Dalam ceramah Tn Ibrahaam Tu man itu menyentuh fasal Anwar yang menjadi alat CIA, yahudi dan berbagai-bagai lagi, kononnya Anwar dijalan yang betul dalam membina persahabatan. Tika mengulas kelaku Anwar itu ,  Pesuruhjaya celaka itu mengatakan " Dalam islam berkawan dengan semua orang. Tengok kita (PAS) dengan DAP buleh, tak salah". Kemudian keluar fatwa menyokong,  entah dapat dari mana.

Tuan Ibrahaam jangan memperbodohkan umat islam dengan fatwa serong itu semata-mata ingin sangat untuk menjadi MB Pahang atau menteri pusat. Nawaitu kena betul. Berkawan dengan yahudi ditegah oleh Allah swt.

Tuan Ibraham cuba baca balik Al Qur an surah Al Baqarah ayat 40 hingga ayat 123. Yang paling keras Allah swt wahyukan ayat 120.  Kemudian baca bersama ayat 118, 119, 120 surah Ali Imran. Begitu jelas ayat itu tidak payah pemuda ulangi.

Dasar DAP itu lebih laknat dari yahudi. Mereka anti Islam. Suara Karpal Singki sejak muda sampai tua hegeh masih mengulangi prinsip perjuangan mereka bertentangan dengan Islam. Jika pilih kawan, mereka hormat pada islam tidak mengapa, walau pun mereka tidak akan memeluk islam. Ini terang-terang mereka benci pada Islam. Kemudian berkawan dengan mereka, memusuhi orang islam dalam UMNO seperti laknat pula.

Jika terlalu bercita-cita untuk berkuasa, jangan sampai sesama islam tidak mahu berunding langsung seperti apa yang dilakukan N ajis itu. Islam apa?.

Sudahlah bosan dengan Pas nih....








No comments: