Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Wednesday, August 4, 2010

UMNO SELANGOR SEMAKIN TAUFAN - APA KENA DENGAN MCA ?

UMNO selangor semakin rancak dengan serangan-serangan terhadap ketidak mampuan Pakatan Rakyat khususnya PKR memerintah negeri Selangor. Pentadbir awam selangor dipinggirkan sebaliknya kroni MB selangor dan samseng-samseng sudah mengambil alih pemerintahan.

Rasuah berluasa samada dikalangan Ahli Majlis Perbandaran, Ahli-ahli politik Pakatan Rakyat serta pemimpin kerajaan negeri dibawah Pakatan Rakyat.

UMNO semakin bersemangat mengadakan  penerangan kepada rakyat selangor malah menarik minat masyarakat luar untuk terlibat sama didalam program yang dianjurkan oleh UMNO.

Sayang sekali, dalam keadaan UMNO memngukuhkan BN tidak ternampak kelibat MCA untuk sama-sama menghadapi Pakatan Rakyat yang menjahanamkan negeri Selangor itu.

Dalam keadaan UMNO mula bersedia untuk menghadapi parti pembangkang sepatutnya MCA juga mengukuhkan barisannya serta mengadakan penerangan kepada masyarakat Cina atau bergerak dalam satu kumpulan bagi majlis- majlis penerangan. Begitu juga Gerakan, MIC dan PPP.

Majlis-majlis penerangan juga menerangkan tentang 'kisah-kisah liwat' Anwar Ibrahim oleh mereka-mereka yang paling rapat dengan Anwar dalam PKR sebelum ini menambah keyakinan masyarakat umum bahawa Anwar memang mempunyai penyakit itu sekian lama. Itulah antara sebab utama Anwar ditinggalkan oleh mereka yang mencari kebenaran hidup dan perjuangan.

Walaupun kes itu masih didalam mahkamah, tidak patut diseret kehalayak tetapi pemuda-pemuda itu berani kerana Anwar sendiri menggunakan kes itu dipentas umum bagi mendapat sokongan dan pembelaan dari orang ramai terhadap dirinya atas alasan fitnah.

Paling menarik adalah kes liwatnya terhadap Saiful telah menyeret rakyat Malaysia sebagai 'isu negara' pada hal ia hanyalah isu peribadi atas kegatalannya menurut nafsu rakus.

Diharap UMNO semua bangkit dengan mengambil contoh selangor memulakan serangan terhadap Pakatan Rakyat.

1 comment:

Anonymous said...

Nice brief and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.