Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Monday, October 18, 2010

SELAMAT BERSIDANG DIPERHIMPUNAN AGUNG UMNO - ADZLAND



Saya mengucapkan selamat bersidang diPerhimpunan Agung UMNO 2010 kepada semua perwakilan Pemuda, Wanita, Puteri dan Perwakilan Bahagian-Bahagian diseluruh negara.

Saya juga mengucapkan selamat datang kepada semua pemerhati yang menyokong UMNO kePWTC untuk memeriahkan lagi perhimpunan tersebut. Kepada yang tidak dapat menyertai keperhimpunan tersebut diPWTC diharapkan dapat mengikutinya dimedia.

Semoga wakil-wakil berucap diperhimpunan Agung itu dapat melahirkan idea yang bernas, praktikal dan berguna demi kepentingan parti, bangsa, agama dan negara. Semoga perbincangan itu dapat dilaksanakan apabila pulang dari persidangan tersebut.

Saya juga dengan besar harapan agar perwakilan yang berucap agar memikirkan idea terbaik bagi menjana satu perubahan sebagai input kepada Model Baru Politik yang diutarakan oleh Presiden parti.

SELAMAT BERSIDANG

1 comment:

chenerong ular said...

selamat membeli belah,selamat berdangdut,selamat melancung kepada para perwakilan umno,pemuda,wanita dan puteri serta kuncu kuncu yang menempel dan tumpang sekaki,percaya lah habis sidang,balik kampung jadi macam asal balik,pemikiran dah jumud