Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Thursday, September 16, 2010

JENAYAH BERAT-MANA SUARA DAP PKR DAN PAS ?


Mana perginya suara Anwar, Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Nik Aziz, Pemuda Pas Pusat,  Mahfuz, Chua Jui Ming, dalam isu jenayah berat yang berluasa sekarang ?. Kemana Kejantanan mereka ?

Pemuda perhatikan mereka hanya jantan bila mengutuk polis dipentas-pentas semasa ceramah dan kempen. Mereka hanya jantan menghasut supaya orang ramai tidak percayakan instutusi kepolisan.

Bila berlaku kes-kes kejam seperti ini mereka mereka menyorok batang dalam butir mereka. Sepatah pun tidak mengucapkan tahniah kepada polis yang cekap menghidu bau hantu penjahat kejam.

Apakah mereka sedar jika mereka memerintah polis adalah untuk menjaga keamanan untuk pemerintahan mereka?. Apakah polis yang mereka kutuk sekarang dapat berbakti kepada orang yang telah mengutuk mereka bertambun-tambun?  Tidak sudah pasti tidak. Polis akan ingat perbuatan mereka menghina semua anggota polis.

Jadi jika polis tidak menjamin keamanan untuk  pemerintahan mereka adakah mereka layak memerintah?  Tidak, tidak,  jika perkara yang paling asas sekali soal nyawa mereka tidak boleh jamin sudah pasti huru hara mendepani rakyat dan negara.

Oleh itu rakyat harus ingat bahawa jangankan ekonomi, agama dan sosial serta budaya mereka boleh daulatkan  soal keselamatan rakyat pun mereka tidak mampu daulatkan.

Mereka hanya setakat mahu pecahkan tradisi BN diPuterajaya, perkara-perkara tentang kedaulatan rakyat langsung tidak ada didalam kepala mereka. Sekarang secara diam-diam pemuda meneliti bahawa mereka angkat ibu jari kepada penjenayah sosilawati kerana membuatkan kerajaan kalang kabut.

Sedarkah mereka bahawa siapakah idea permulaan pembentukan Hindraf ?  Orang itu adalah seorang yang licik yang sangat gila menjadi Perdana Menteri. Itulah sebabnya dia membisu. Apa nak cakap, sendiri lakukan jenayah berat -liwat.

Mana Fatwa Nik Aziz tentang jenayah terhadap  Sosilawati dan tiga yang lain? Yang pemuda tahu Nik Aziz belek al Qur an cari nas boleh halal DAP kedalam masjid sahaja. 

Mana Lim Kit Siang ?  Pemuda hanya tahu si Lim Kit Siang hanya lantang membela Nawamee itu sahaja .

Mana Lim Guan Eng ?. Pemuda hanya tahu LGE hanya sibuk untuk kerja meruntuhkan kampung melayu diPP sahaja.

Mana Khalid Gagak ? yang pemuda tahu asyik rakam sana rakam sini sampai tidur dengan isteri muda pun rakam kah..kah..kah... lepas itu kasi sibuk pada dunia ada orang duduk bawah katil rakam dia dia tidur.. kah..kah..kah..

Mana Khalid Samad Gereja ? yang pemuda tahu asyek sibuk sukat tanah untuk pindah kilang arak sahaja berulang alik ke Kelang takut projek pindah kilang arak itu tidak jadi.

Mana Mahfuz ? emmm payah budak tak sekolah tu. Lantak pi la..

PEMUDA ANGKAT TOPI TABEK PADA POLIS.

No comments: