Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Tuesday, September 21, 2010

SIASAT ISU SABOTAJ PROGRAM RUMAH TERBUKA AIDILFITRI SELANGOR


Pemuda mahu diadakan satu siasatan terhadap isu yang ditimbulkan oleh beberapa laman blog mengatakan ada usaha sabotaj dari beberapa orang pemegang jawatan penting Pemuda UMNO Selangor terhadap kelancaran rumah terbuka Aidilfitri UMNO Selangor 20/9/2010.

Laman-laman blog berkenaan melapurkan KP negeri, NKP negeri, Bendahari dan ketua pemuda Pucung terlibat dalam sabotaj tersebut dengan hujah mereka sendiri tidak hadir kemajlis yang dihadiri 20,000 orang diUMNO Selangor Shah Alam.

Isu ini dikaitkan dengan Khairy Jamaludin Ketua Pemuda UMNO Malaysia. Jika benar, ada bukti-bukti nyata ia sangat bahaya dan tidak pernah berlaku dalam UMNO selama ini.

Pemuda juga mahu pihak pemuda UMNO Malaysia membuat satu kenyataan terbuka bagi menjawab isu yang merebak ini. Jika Pemuda UMNO Malaysia tidak berbuat demikian bermakna perkara ini dipercayai benar.

Pemuda Juga mahu mendengar penjelasan Pemuda UMNO Selangor secara terbuka bagi membersihan diri mereka. Jika tidak pemuda dinegeri lain percaya kebenaran lapuran tersebut.

No comments: