Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Thursday, September 16, 2010

KONSERT DATO' SITI NORHALIZA ANJURAN DAPig PP BATAL

Lim Guan Eng terpaksa membatalkan konsert Hari Malaysia dijadualkan semalam 16/9/10 kerana artis yang mereka undang Dato' Siti Nurhaliza mendapat nasihat doktor supaya berehat atas kesihatannya yang tidak mengizinkan.

Pemuda percaya kesihatan Dato Siti Nurhaliza terganggu kerana terlalu banyak mengadakan terlalu banyak membuat persedian show sepanjang hari raya aidilfitri baru-baru ini.

Pemuda mendoakan Dato' Siti Nurhaliza sihat segera dan boleh menjalani aktiviti harian seperti biasa.

2 comments:

Anonymous said...

ala.... semua orang tahu .... cuti sakit tu hanya alasan sahaja ... sebab yang sebenarnya ialah tekanan yang diterima oleh Dato CT dari Barisan Nasional kah kah kah kah ....dasar BN parti pengecut

gerila said...

Anon diatas - kalau kitya ada kuasa mesti pandai guna kuasa jika tidak celaka. Untuk hadapi celaka kena buat cara neraka huhuhuhu