Dari Meja Editor

Sekarang ini saudara dan saudari berada dilapang sasar Pergerakkan Pemuda UMNO Jerantut. Jangan melintas tidak tentu hala, kerana triger di hujung jari; dipetik terus meletup. Hujung laras ini tak mengenal siapa. Sekali laras menghala ke saudara/saudari bermakna giliran saudara/saudari akan tersungkur.

Jangan rapat, Pemuda sepak, terajang, sigong,tempeleng; jika jatuh terus lenyek. Sasaran kami adalah DAP, PAS dan PKR; Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Nik Aziz, Haji Hadi, Anwar Ibrahim dan lain-lain yang sewaktu dengannya.

SIAP SIAGA! RAPATKAN BARISAN! KEHADAPAN JALAANNN! KIRI!..... KANAN!.......KIRI!.......KANAN!......KIRI!.......KANAN! ATTENNNTIIOONNN!

Tuesday, September 28, 2010

PKR PARTI SAMPAH SARAP


Parti Keadilan Rakyat Malaysia adalah sebuah parti sampah sarap. Dari mula sampai akhir persidangan cabang dan ranting ahli-ahli sampah yang bersepah kecuh, bergaduh, samsing, pukul memukul hingga jadi kes polis disana sini.




PKR tidak menggambarkan pada rakyat bahawa mereka boleh memerintah secara teratur. Jika rakyat memilih untuk mereka memerintah alamatlah satu negara rakyat juga bersepah larah. Pengurusan parti yang bersepah itu juga sudah memberi signal kepada rakyat itulah akan terjadi dibawah pemerintahan mereka nanti.


PKR parti sampah kerana pemimpin dikutip dari sampah yang bersepah. Ahli-ahli juga dari sampah sebab itu mereka buat sampah. PKR tidak panjang umur kerana tempat mereka adalah dalam masa terdekat akan dibakul sampah. 

Gambar dari sumber blog Panglima Perang Siber. Lapuran penuh kelaman tersebut. http://penembak-tepat.blogspot.com/

1 comment:

Anonymous said...

Salam adzlan aku sokong.PKR memang sampah sarap. Mari kita masukkan mereka kedalam tong sampah